עוד לא סיימתם – המייל עם השאלון לבניית כרטיס הביקור נשלח אליכם. ומגיעה לכם עוד מתנה
קורס שיווק ומכירות: השיטה לגיוס לקוחות שעובדת ב100% מהפעמים (בחינם)

אחרי שעבדנו עם למעלה מ100 לקוחות ובנינו להם את מערך השיווק והמכירות מא' ועד ת':
- גם לידים
- גם תהליכי מכירה
- כולל דיוק תמחורים וההצעות
שמנו לב שפיתחנו שיטה פשוטה לבנות מערך לגיוס לקוחות תוך שבועיים-שלוש, מרגע "הרעיון" עד לרגע המכירה הראשונה.
זה עובד ב100% מהפעמים.
למה?
זה תהליך פשוט שמבוסס על הגישה של סטרטאפים מצליחים.
הבעיה הגדולה בשיווק ובמכירות? זה דורש פיצוח ובניסיון-שתיים-שלוש הראשונים כמעט תמיד לא עובד.
בתחילת דרכנו, נתקלנו בבעיה:
כשלקוח הגיע אלינו כדי שנבנה לו מערך לגיוס לקוחות,
בדרך כלל בניסיון הראשון זה לא עבד או שעבד אבל לא מספיק טוב.
לפעמים גם בניסיון השני, השלישי וגם הרביעי.
זה מתסכל לכולם. ללקוח כי שילם סכום כספי גבוהה, גם לנו, גם לפרסום, גם הרבה זמן והשקעה – והתוצאות לא מספקות. ולנו כי עסק טוב ויציב בונים על הצלחות.
היינו חייבים שיטה לגייס לקוחות שתצליח תמיד, או לפחות כמעט תמיד.
קוראים לזה MVP.
זה קיצור של Minimum viable product,
בתרגום חופשי זה אומר – מוצר שמיש מינימלי.
במילים אחרות, מה המוצר הכי מינימלי שאפשר יכול ליצור,
שיהיו בו את הפיצ'רים החשובים,
במהירות ובזול.
סטרטאפים נתקלים באותה הבעיה:
הם יכולים להשקיע שנים בפיתוח של מוצר, מליונים ואז…
כשיוצאים לשוק – זה לא עובד. אין מכירות.
ה"מוצר הגאוני" שהשקיעו עליו שנים והון לא מעניין אף אחד.
הפסד ענק.
לכן סטארטאפים פועלים לפי מודל MVP
בוא נוציא מוצר מינימלי קטן, שרק יוכיח שיש סיבה להשקיע את כל המאמצים.
ניצור את המוצר כמה שיותר מהר, כמה שיותר בזול ורק אז,
כשיש הוכחה שיש ביקוש וזה עובד – נשקיע בזה עוד.
זאת השיטה שלנו לבנות מערך לגיוס לקוחות.
הבעיה של כמעט כולם בגיוס לקוחות (כל אלה שזה לא מפוצח אצלם),
הוא שהם לא יודעים איך להתמודד עם הסיטואציה ש"זה לא עובד" שבאה ב99% מהפעמים. השיטה שלנו מניחה מראש שיש סיכוי גבוה שזה *לא יעבוד בהתחלה*,
לכן היא תמיד מצליחה.
תקבלו קורס שלם ומושקע
לא 10 דקות מעפנות ולא 2-3 שיעורים כדי לסמן "וי".
אנחנו מבטיחים שגם אם הייתם משלמים על הקורס הזה 490 ש"ח וגם 970 ש"ח,
הייתם מרוצים (זאת גם הייתה התוכנית בהתחלה).
לזמן מוגבל הקורס פתוח בחינם.
כנסו לקבוצת הווטסאפ כדי לקבל את הקישור לקורס ואת כרטיס הביקור, (רק להיכנס לקישור הקורס ולפתוח משתמש)

הכירו את רומן: את העסק הראשון שלו פתח ב2016 כשהיה בן 22 בלבד. הדריך מאות גברים, הרים הרצאות, ניהל עובדים.
ורק 4 שנים מאוחר יותר ניהל עשרות חנויות אינטרנטיות, שב2020 הגיעו למחזור מכירות של 10 מיליון ש"ח.
מאז הוא עזר לבנות ולהצמיח עשרות עסקים בדיגיטל, ויש ביניהם מותגים שהגיעו למחזור של יותר מ5 מיליון שח בחודש.

הכירו את רוס: איש שיווק ומכירות. מתמחה באסטרטגיה ופיתוח עסקי. פתח את העסק הראשון שלו עוד שהיה בן 27 ומאז עבד כבר עם מאות לקוחות מכל התחומים.
מאמין שאתם רוצים יותר מכירות ולא פרס על יצירתיות – לכן על איכות הגיוס שלכם יכולים להעיד הלקוח בלבד (קנה או לא קנה).